top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תalexart

‎שאלות שאתם חייבים לשאול את צלם החתונה שלכם:

עודכן: 26 בספט׳ 2023

‎1. האם אתה פנוי בתאריך שלנו? ‎קודם כל חשוב לדעת את זמינות הצלם בתאריך שלכם.

‎2. איזה חבילות צילום יש לך ואיזה חבילת ‎צילום אתה ממליץ לחתונה שלנו? ‎כמובן שיש חבילות מוכנות שאותן לרוב מזמינים הזוגות. אך יחד עם זאת חשוב להתאים את החבילה נכון לכמות האורחים שלכם. אופי החתונה ואופן האירוע.

‎3. מה סוג אלבומי חתונה שאנחנו נקבל? ‎היום יש המון סוגי אלבומים מהפשוטים עד מאוד איכותיים מודפסים על דפי משי קשים שנשמרים לדורי דורות. חשוב לוודא איזה אלבומי חתונה אתם מקבלים בחבילת צילום שלכם.

‎4. האם צלם וידאו מצלם במצלמת DSLR או כתף? ‎עם השנים תחום ציוד הצילום מאוד התקדם והשתנה וצלמי חתונות מקצועיים השתדרגו, אך יחד עם זאת ישנם צלמים עם ציוד צילום של שנות ה90… מיותר לציין שיש הבדל עצום בין ציוד צילום מודרני לישן.

‎5. האם אתה משתמש התראת עזר? ‎התאורה המושלמת לצילומים היא כמובן תאורה טבעית. אבל חשוב להבין שבאירוע עצמו כבר חשוך וצלם החתונה שלכם חייב להשתמש באורות עזר (פלאשים, פנסים)

‎6. כמה צלמים יגיעו לתעד אותנו משלבי ההתארגנות ועד האירוע? ‎אם החבילה כוללת צלם סטילס ווידאו חשוב להבין אם הם מגעים ביחד לתעד את יום החתונה שלכם משלבי ההכנות של הכלה. ואם החבילה כוללת צלמים נוספים שמצטרפים חשוב להבין מאיזה שעה הם מגעים.

‎7. האם התמונות עוברות עריכה? ‎ישנם צלמים שאחרי יום החתונה מעברים את כל התמונות כמו שהן ללא עריכה ובכרת איכות. ויש צלמי חתונות שעושים בכרה ועריכה מלאה לתמונות.

‎8. האם חייבים להיפגש? ‎הפגישה עם צלם החתונה הראשי שלכם מאוד חשובה. כדי שתכירו ותתחברו, תדברו לגבי לו״ז החתונה שלכם ותתכננו יחד מה הולך להיות. ‎היום כל הפגישות נערכות בשיחת וידאו, בזמן שנוח לשני הצדדים באווירה ביתית נוחה 😊


לגלריית צילום חתונה לחצו כאן

‎שאלות שאתם חייבים לשאול את צלם החתונה שלכם:
‎שאלות שאתם חייבים לשאול את צלם החתונה שלכם:

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page