top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תalexart

חבילת צילום לחתונה בהתאמה אישית

עודכן: 26 בספט׳ 2023

יש לנו מגוון חבילות צילום לחתונה. מחיר צילום חתונה תלוי במבנה החבילה שתבחרו. כמובן ניתן לבנות לכם חבילת צילום לחתונה לפי התקציב שלכם, אך תזכרו תמיד - צלם חתונות זול = צילום חתונה פסול! תזכרו גם שצילום חתונה מורכב לא רק מהצילומים של היום עצמו, אלה גם עריכת כל החומרים לאחר החתונה. תמונות עוברות סינון ועריכה, חומר גלם של צילום וידאו נכנס לחדר עריכה על מנת שתקבלו סרט חתונה ערוך וקליפ היילייטס. לאחר מכן מתחילה העבודה על עיצוב אלבום חתונה מול מעצבת אלבומים. כשעיצוב אלבום החתונה שלכם מוכן ומאושר על ידכם אנחנו שולחים אותו להדפסה בבית דפוס. אז חשוב להבין שיש עוד הרבה עבודה מאחורי הקלעים. לכן חבילת צילום לחתונה מתומחרת לא רק על צילום חתונה אלא על עוד הרבה דברים שנכללים בתוך חבילת צילום לחתונה.

וכמובן תלוי גם כמה צלמים צריך לחתונה שלכם בהתאם לכמות המוזמנים לחתונה ולדרישות של חתן וכלה. בחתונה קטנה של 80-100 מוזמנים יכול להסתדר צוות של צלם סטילס ווידאו, אך אם הזוג מעוניין להוסיף מגנטים לחתונה אז חבילת צילום חתונה שלהם תכלול כבר 4 אנשי מקצוע (צלם סטילס, צלם וידאו, צלם מגנטים ומדפיס מגנטים). ובחתונות עם כמות אורחים מעל 100 אורחים מומלץ להוסיף צלם סטילס נוסף לאירוע.

מחיר חבילת צילום לחתונה תלוי גם במזכרת שתרצו להפיק לאורחים שלכם, הים יש הרבה אפשרויות של מזכרות מיוחדות לחתונה ולא רק מגנטים קלאסיים שכולם מכירים. יש זוגות שבוחרים להוסיף לחבילת צילום בלוקי עץ עם תמונה או תמונות ממוסגרות, מגנטים מיוחדים כמו פולארויד, מגנטים גדולים או מגנטים עם פפיון. דברו איתנו וביחד נבנה חבילת צילום לחתונה שלכם, המתאימה לציפיותכם ואופי החתונה שלכם.


תוספות לחבילת צילום לחתונה : * צילומי טראש/צילומי זוגיות לפני חתונה * קליפ זוגיות לשידור בחתונה * מצגת תמונות לשידור בחתונה * בלוקי עץ עם תמונה לחתונה * קראפט עם פפיון ומגנט * צילומי רחף לחתונה

* צילומי חינה

* צילום מסיבת רווקות/ים


לגלריית צילום חתונה לחצו כאן

צלם חתונות, צילום חתונה, צלמי חתונות, חבילת צילום לחתונה
חבילת צילום לחתונה

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page