top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תalexart

איך לבחור צלם לחתונה?

עודכן: 26 בספט׳ 2023

התארסתם?! המון מזל טוב! אז איך לבחור צלם לחתונה?

נתחיל מזה שבדרך כלל לחתונה תצטרכו לבחור צוות צילום ולא צלם חתונות אחד. כמובן צלם חתונה ראשי שלכם הוא אחראי על צילום חתונה בכללי ותצטרכו לסמוך עליו, אך חשוב להבין את המשמעות של צוות צילום לחתונה שעובד ביחד.

היום יש לכם 2 אפשרויות, אפשרות ראשונה היא לבחור צלם סטילס לחתונה ובנפרד צלם וידאו לחתונה. כלומר צלמים שלא מכירים ולא קשורים זה לזה. כמובן תוכלו להזמין גם מגנטים לחתונה או בלוקים מעץ עם תמונה.

אפשרות שניה היא להזמין חבילת צילום לחתונה במקום אחד שכוללת את כל שירותי הצילום לחתונה. בהזמנת חבילת צילום לחתונה צלם סטילס ראשי שלכם מגיע עם צוות צלמים שלו, הם מכירים ועובדים יחד כבר שנים רבות ויודעים לעשות עבודת צוות מצוינת יחד. דעתי האישית היא כמובן שעדיף להזמין חבילת צילום לחתונה במקום אחד. עם צוות צלמי חתונות מקצועי ומנוסה שעוזר אחד לשני בזמן הצילומים, יודעים מה צריך לעשות לפעמים גם בלי לדבר אחד עם השני כי מניסיון רב בצילום חתונות כבר יודעים מה תפקידו של כל צלם בחתונה.

יש לנו חבילות צילום לחתונה משתלמות שכוללות את כל מה שהזוג צריך כדי שיהיה לו תיעוד מלא יפה ואומנותי מהחתונה שלו. בנוסף כמובן נעשה לכם אלבומי חתונה מעוצבים מודפסים על דפי משי איכותיים שישמחו אתכם וישארו לדורי דורות באיכות מצוינת.

כמובן מעבר להחלטה בין צלם חתונות בודד ובין צוות צלמי חתונות שעובדים יחד שנים רבות, חשוב לראות את העבודות שלצלם חתונות, להבין אם אתם אוהבים את סגנון הצילום שלו ואם אתם רוצים שיהיו לכם תמונות דומות. חשוב לראות גם עבודות של צלם וידאו שעובד בצוות, לראות את הקליפים וצורת עריכת וידאו שנעשת. במידה והזמנתם חבילה שכוללת מגנטים לחתונה תבדקו את איכות המגנטים. תראו עבודות הקודמות ותשאלו האם הדפסה היא תרמית וצילום המגנטים נעשה בצורה מקצועית ע״י צלם מגנטים מקצועי שמתמחה בצילומי מגנטים לחתונה. אם הזמנת בלוקים לחתונה במקום או בנוסף למגנטים לחתונה תבדקו שאיכות הבלוקים טובה וכך גם מה גודל בלוקים לחתונה ומה כמות הבלוקים שהאורחים יקבלו.


לגלריית צילום חתונה לחצו כאן


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page