top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תalexart

‎איך להשתחרר מול המצלמה ולא להיות בול עץ בתמונות :) ?

עודכן: 2 באוק׳ 2023

הכלל העיקרי הוא להירגע, להיות מי שאתה. אם הכלה חושבת כל הזמן על איך היא נראית, לא מרפא, מתוחה, אז זה יהיה מורגש בתמונות ובוידאו. לכן, חשוב מאוד לנשום ולסמוך על צלם הסטילס ועל צלם הווידאו.

‎תחושת אי נוחות ב-3-4 הדקות הראשונות של הצילום היא נורמלית: לוקח קצת זמן להתרגל אחד לשני. אבל אז מתחיל הקסם שבמהלכו מתקבלות הפריימים שאנחנו צריכים.

‎טיפ מס' 1️⃣ הכירו באופן אישי את הצלם לפני החתונה. ‎אנחנו אוהבים להיפגש עם לקוחות לפני החתונה. בכל מקרה כדאי לעשות לפחות פגישת זום. חשוב מאוד שהחתן והכלה ואני נהיה באותו ראש, נרגיש אחד את השני. אנו תמיד מבקשים מבני הזוג להראות מה הם אוהבים בעבודה שלנו, הם יכולים לשלוח תמונות שראו ואהבו. זה מקל עלינו לעשות בדיוק את סוג התמונות והסרטונים של חתונה שהם חלמו עליהם.

‎טיפ מס' 2️⃣ הכינו רשימת השמעה של המוזיקה האהובה עליכם. ‎הקשר ההדוק ביותר בין הכלה לצלם/צלם הווידאו מתקיים על סט ההכנות של הכלה. בזמן הזה, אנחנו אוהבים ליצור אווירה באמצעות מוזיקה. קומפוזיציות אהובות עוזרות להירגע, לעורר רגשות ולהקל על חרדה. לכן, אנחנו תמיד מבקשים מהכלה להכין פלייליסט ולקחת איתה רמקול.

‎טיפ מס' 3️⃣ תראו כיצד אחרים מצטלמים. ‎פוזות לסרטון זה לא אותו דבר כמו פוזות לצילום. כאן אתם לא יכולים פשוט להקפיא מול העדשה ולהסתכל לתוכה, אתם צריכים להיות בתנוע. זה יהיה נהדר אם החתן והכלה זמן קצר לפני החתונה יסתכלו קליפים של חתונות ויראו איך אחרים מצטלמים.

‎טיפ מס׳ 4️⃣ הקפו את עצמכם בחברה טובה. ‎זה ממש מגניב כשהמלוות מתארגנות עם הכלה, זה משנה באופן קיצוני את האווירה. אנחנו יכולים לתעד איך אתן מפטפטות, צוחקות, שותות שמפניה. אז לכלה יהיה קל יותר להרגיש בנוח מול המצלמה ולהתחיל להצטלם בצילומי פורטרט אחד על אחד עם הצלם.


לגלריית צילום חתונה לחצו כאן

צילום חתונה, חתן כלה, מתחתנים, כלות אורבניות, רעיונות לחתונה, צלמי חתונות
צלם חתונות מומלץ

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page